5 نکته ضروری برای تخفیف ساخت استخر

۵ بازديد

ساخت استخر خانه به اندازه و شکلی که مشتری انتخاب می کند بستگی دارد ، اما اندازه استخر بستگی به فضای موجود و اندازه خانه دارد. پس از آن ، خدمه ساختمان فضای اطراف استخر را با خاک یا بتن پر می کنند. یکی دیگر از راه کارهای عایق بندی استخر استفاده از ورق های مانند ژنوتکستایل یا ژنوکامپوزیت است که به صورت عایق عمل می کنند. استخرهای فایبرگلاس اغلب به صورت فرم های یک پارچه پیش ساخته به فروش می رسند. هزینه های مربوط به لوله کشی، برق کشی، تجهیزات موتورخانه، سیستم روشنایی، پله های استخر ویلایی و … گرچه ترموستات از تجهیزات کوچک سونا می باشد، اما برای راه اندازی و عملکرد صحیح سونا، بسیار کاربردی است. طراحی و ساخت سونا ، نیازمند تبحر و تجربه طراح است. البته لوازم پمپ هنگام نصب دیگ بخار در سونا بخار، به همراه دیگ وجود دارد و نیازی به خرید مستقل آن ندارید. از این رو، میتوان این استخرها را در هر اندازه و به هر شکلی، طراحی و اجرا کرد. اما نکته ای که در خصوص این گونه استخرها باید رعایت شود این است که پس از هر بار مصرف باید آب آن به خوبی تخلیه شود .

لوله های مکش و دهش در استخر جانمایی میشوند و لوله ها با موتورخانه استخر ارتباط میگیرند محل قرار گیری لوله ها میبایست به صورتی باشد که در هنگام بتن ریزی جابجا نشوند این کار توسط فیکسر های لوله انجام میشود این قسمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بهتر است نوع سیستم تصفیه استخر مشخص شود معمولا تصفیه استخر ها به دو صورت سر ریز یا توسط اسکیمر صورت میگیرد بهتر است بدانید سیستم سر ریز هزینه بیشتری را نسبت به اسکیمر ها به شما تحمیل مینماید اما از نظر ظاهر, استخر های سر ریز لوکس تر بحساب می آیند. برای ساخت استخر خانگی سرپوشیده می توان آن را در هر جایی مانند زیرزمین ، یک اتاق که استفاده نمی شود و امکان ساخت استخر در آنها مهیا می باشد ، بنا کرد اما ساخت استخر سرپوشیده نسبت به نوع رو باز هزینه بیشتری دارد. اگر میخواهید یک استخر داخل ویلای خود بسازید، یا یک ویلای استخردار بخرید، در هر صورت نیاز دارید که کارشناسان املاک اول خونه در این باره شما را راهنمایی کنند. این استخرهای بزرگ شکل مستطیلی داشته و به هشت خط برای شنا کردن ۸ نفر به صورت مستقیم تقسیم بندی می شوند .

مرحله بعد آرماتوربندی کف استخر با میلگرد است که به صورت شبکه ای در کف و دیواره استخر قرار می گیرد. نودهای یک ماینر ضمن آنکه تراکنش­ ها را در بلاک ­ها جمع ­آوری می­کنند، آن­ها را به بلاک ­چین نیز اضافه می­کنند. رعایت ضوابط طراحی و اصول و استانداردهای ساخت استخر خانگی، برای آپارتمان ها، برج ها و مجتمع های مسکونی یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشد. هر چه خاک و زمین محل مورد نظر از استحکام کمتری برخوردار باشد نیازمند طراحی سازه ای قویتر میباشد و همچنین هر چه ابعاد استخر بزرگتر باشد میبایست استحکام سازه طراحی شده بیشتر باشد. اجرای لولههای مکش و دهش مرحله بعدی ساخت استخر است، جنس لولههای کف استخر را میتوان از پلی اتیلن، پلی پروپیلن و یو پی وی سی انتخاب کرد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود میباشند. برای قرار دادن قرص کلر در آب باید از شناور یا سبد قرص کلر استفاده کرد که در سطح آب استخر شناور بوده و از تماس مستقیم قرص به بدنه استخر جلوگیری کرده و از پوسیدگی و تغییر رنگ کف و بدنه استخر جلوگیری میکند . مسئله دیگر در ساخت استخر که در هزینه آن تاثیر گذار می باشد نازک کاری آن می باشد .

جنسی مقرون به صرفه و کم هزینه می خواهید. به این فکر کنید که می خواهید استخر جدید شما چگونه به نظر برسد. استخرها را از نظر موقعیت قرارگیری در ساختمان به دو دسته کلی سرپوشیده و روباز تقسیم می کنند. آنها بتن را در حالی که هنوز مرطوب است درجه بندی و صاف می کنند. بعد از آن کف استخر را صاف و برای ایجاد قسمت های کم عمق و عمیق استخر، آن را شیب بندی و سپس بتن ریزی می کنند. به همه این موارد احتیاجی ندارید اما برای حساب کردن بودجه احتمالی ساخت و ساز استخر، این موارد را به خاطر بسپارید. اگرچه ممکن است جمع کردن آن نسبت به مدل ایزی ست سخت تر باشد اما جمع کردن در فصولی که احتیاج به استخر ندارید موجب افزایش طول عمر استخر می شود. دسته دوم استخرهای روباز بوده که معمولا در باغ و حیاط خانه های ویلایی، تراس ساختمان و یا حتی پشت بام ساخته می شوند و در این مطلب بیشتر به این نوع می پردازیم. در ادامه به مفهوم این نوع استخرها خواهیم پرداخت. در صورتی که در خانواده نوجوان وجود دارد، بهتر است تا ممحل عمیق نیز برای استخر طراحی شود تا برای شنا مناسب باشد.

نوعروس و داماد خانواده کارداشیان و جنر که به تازگی عروسی خود را جشن گرفته اند این ملک صحرایی که دارای شش اتاق خواب و هشت حمام و سرویس بهداشتی است را در نزدیکی ملک مادر خانواده خریداری کردند. آنها را به حالت شبکهای در امتداد بخش داخلی قرار دهید و بین آنها ۲٫۵ اینچ (۶٫۴ سانتیمتر) فاصله بگذارید. اگر استخر شما دارای نقاط حداقل و حداکثر ارتفاع است برای آنها نیز علامت درست کنید. استخرهای عمومی خود دارای دو نوع استخرهای روباز و سرپوشیده می باشند که برای استفاده عموم مردم ساخته می شوند . این نوع استخرها همچنین دارای بلوک های شروع مسابقه و تایمر صفحه نمایش برای اعلام نتایج می باشند . از آنجایی که این گونه استخرها برای آموزش دادن شنا به کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای عمق کمی می باشند. توجه داشته باشید که مراحل ساخت استخر خانگی به قدری سخت است که باید حتما به فکر کار با متخصصین حرفه ای و آموزش دیده و مجرب همچون تکنسین های شرکت آس باشید. مکانی که حفر شده است باید مسطح و هموار بوده، پستی و بلندی نداشته باشد و دقت لازم را داشته باشید که کج نباشد برای نرم و هموار شدن زمین از شن استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.