تأیید شده ساخت استخر می تواند برای هر کسی سرگرم کننده باشد

۴ بازديد

آب بهداشتی مناسبی که برای دست شویی و دوش ها مورد نیاز است باید در درجه حرارت مناسب در اختیار شناگران قرار گیرد که برای تامین این آب باید از تاسیساتی همچون نمای شماتیک زیر استفاده کرد. 2. مواد نامحلول و کلوییدی که به وسیله ی شناگران و از فضای اطراف وارد آب می شود ، سبب کدورت آب استخر می گردد و غذای میکروارگانیزم ها را تامین می کند. همچنین سطح این نوع از استخرها آنتی باکتریال و ضد جلبک است که هزینه نگهداری استخر را بسیار پایین می آورد. شما باید به خوبی بدانید که عدم به کارگیری این استانداردها در ساخت استخرهای شنا موجب هدر رفتن هزینه های شما خواهد شد. این شرکت اجرا ، ساخت و طراحی استخر شنا ، استخرهای خانگی و ویلاها ، مجموعه های آبی را به صورت صفر تا صد با بهترین تجهیزات انجام می دهد و همچنین برخی از خدمات دیگر این مجموعه بازسازی ، تعمیرات و توسعه استخر می باشد؛ بخشی از نمونه کارهای موجود استخر و جکوزی در زیر خدمت شما عزیزان معرفی می گردد. برای طراحی و اجرای سیستم تصفیه شما باید از کارشناسان متخصص وبا تجربه در این امر بهره بگیرید.

اعتبار ساخت استخر

• اجرای سیستم تصفیه و پمپ در این استخرها ساده است. این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 65 سانتی متر می باشد. سختی آب نیز از دیگر مسائلی است که هزینه بسیاری برای تعویض لوله های آسیب دیده و تجهیزات بر دوش صاحب استخر می گذارد. با طراحی استخر و مشخص کردن امکانات استخر کار پیمانکار شروع می شود در این مرحله ابتدا کار گود برداری آغاز می شود و مکانی که توسط صاحب باغ انتخاب شد و به تایید پیمانکار رسید گود برداری و آماده سازی می شود. بعد از انتخاب مکان مناسب برای ساخت استخر، طراحی استخر یکی از مراحل مهم می باشد و صاحب باغ باید انتخاب کند که شکل و ابعاد و عمق استخر به چه صورت باشد. این نوع استخر برای ابعاد بزرگ بهترین گزینه است و یکی دیگر از مزایای این نوع استخر به حساب می آید.

در این مرحله همچنین باید رینگهای مختلف را در جتهای بالایی پایینی قرار دهید. که برند ایمکس در بین برند های دیگر از کیفیت بسیار بالایی برخور دار است و قیمت آن، از 4 میلیون تومان به بالا می باشد. اولین مشخصه آب پاک و عاری از آلودگی میکروبی زلال بودن و شفافیت کامل آن می باشد ، به عبارت دیگر ، آلودگی آب استخر نسبت مستقیم با کدورت آن دارد. و یا اینکه محل در نظر گرفته شده برای موتورخانه و تصفیه خانه چه فاصله ای از کاسه استخر دارد بسیار مهم است ؛ چون هرچقدر موتورخانه و تصفیه خانه به کاسه استخر نزدیک باشد بهرهوری آن بیشتر نیز میشود و نیازی به افزایش قدرت و توان پمپ ها نیست . اما مشکلاتی همانند شلوغی، ازدحام، محدود بودن سانس استخرهای عمومی و از همه مهم تر شیوع ویروس کرونا سبب شده بسیاری افراد از این سرگرمی مهیج دور بمانند.

ساخت استخر محرمانه

اگر بخواهیم به چنین افرادی پاسخ روشنی بدهیم بایستی این سوال را در ابتدا مطرح کنیم که چه میزان بودجه ای را برای هزینه استخر ارزان خانگی در نظر گرفته اید؟ این پکیج ها را می توان در چند متر فضای اضافی نصب نمود و نیاز به فضای زیادی ندارند. به این فکر کنید که می خواهید بخش جدید شما چگونه به نظر برسد. حتما در مرحله ی بعد جانمایی استخر را مشخص نمایید ، با دقت فکر کنید که سازه شما کجا باید ساخته شود. مدرن استخر، با سی سال تجربه در ساخت استخر تجارب فراوانی را کسب کرده است و در سراسر ایران پروژه های ساخت استخر در باغ متعددی را اجرا کرده است. بهتر است استخر را حتی الامکان در جلوی خانه بسازید تا هم از لحاظ نما و زیبایی از آن بهره مند شوید و هم از لحاظ امنیتی با داشتن وسعت دید مراقب بچه ها باشید اما اگر این امکان نبود بهتر است یک سری نکات را در نظر بگیرید از جمله این که استخر زیر درخت نباشد علت این که استخر نباید زیر درخت باشد به این خاطر است که بتوان رایگان از نیروی گرمایش آفتاب برای گرم کردن آب استفاده کرد و همچنین از ریختن برگ در آب جلوگیری کرد همچنین بهتر است استخر در جایی قرار گیرد که وزش باد کم باشد تا از تبخیر آب جلوگیری شود و احساس لرز و سرما در شناگران ایجاد نشود و اگر استخر شما در محل وزش باد قرار داشت می توانید با کشیدن نرده دور استخر و کاشتن گیاهان بوته ای از وزش باد جلوگیری کنید.

تخته های نرده یا نرده ها نباید بیش از 4 اینچ از هم فاصله داشته باشند. و یا این که در نظر دارید استخر خانگی شما چه خصوصیت هایی را داشته باشد. این نوع از جکوزی معمولی به صورت یک نفره هستند و توسط، شخصی که خانه را میسازد، ساخته میشود. از مهمترین مزایای استخر سرپوشیده، می توان امکان شنا کردن در تمام طول سال و کمتر شدن هزینه های مربوط به سرویس و نگهداری استخر را نام برد. پس در نتیجه تجهیز استخر به یک سیستم تصفیه آب استاندارد و کارآمد یکی از اصلی ترین بخش های ساخت استخر می باشد که متاسفانه بعضی افراد کمتر به آن توجه می کنند. نقشه کشی و طراحی سونا به تخصص مرتبط نیاز دارد، در نتیجه به یک نقشه کش سازه نیاز خواهید داشت، مگر اینکه بخواهید یکی از اتاق خواب های منزل را به سونا تبدیل کنید. ۵٫برای اینکه لبهی استخر ضد آب شود آن را کاشی کنید.

میزان تولید ساخت استخر

استخر به حوض یا منبع بدون رو بند می باشد که با جمع کردن آب از آن به شکلهای مختلف استفاده می شود. ساخت استخر در مناطق خاص امکان دارد شما را مجبور به اضافه یا حذف سایر ویژگی های فضای باز مانند درختان یا بخش هایی از دیوارها کند که این امر سبب افزایش هزینه پروژه خواهد شد. مرحله بعدی هموار کردن خاک است در استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس بعد از این مرحله بدنه استخر بصورت آماده نصب می شود ولی در استخر بتنی بعد از این مرحله نوبت به آرماتوربندی می رسد. این نوع استخر دارای بدنه ای یکپارچه است که از جنس فایبرگلاس می باشد. به این صورت که بعد از گود برداری و سیمان کاری ورق های وینیلی را روی استخر می خوابانند، این نوع از استخرها تقریبا اقتصادی ترین استخرها هستند ولیکن نقطه ضعف این استخر ها دوام کم و همچنین چروک شدن آنهاست. برای ساخت یک استخر فوقالعاده که برای دههها دوام داشته باشد، با دقت برنامهریزی کنید و پیمانکارانی با مهارت را استخدام کنید. بتن قوی ترین و با دوام ترین روش می باشد اما در نظر داشته باشید که یکی از گران ترین آن هاست نیز می باشد.

فروختن ساخت استخر

استخر در باغ یکی از زیبایی ها و امتیازات خاص برای ویلای شخصی و باغ می باشد که باعث زیبایی و ایجاد ارزش افزوده برای آن می شود. «شاغلام» برخلاف چهره و خلق و خوی سنتی اش، یکی از پولدارترین های فوتبالی به شمار می رود. جنس محصول از چدن، مس، برنج می باشد. برای زیر سازی این محصول شما می توانید یک زیر اندازی فومی و یا تاتامی تهیه نمایید تا در زمان استفاده از استخر و قدم زدن داخل استخر حس خوش آیندی را تجربه نمایید . استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارای مزایای زیادی است اما یک مزیتی که باعث شده این استخر بین کاربران طرفداران زیادی داشته باشد زمان نصب این استخر است. و در آخر می توان گفت که برای پوشش نهایی استخر هم گزینه های زیادی وجود دارد. می توان گفت که آب تنی و شنا از محبوب ترین تفریحات و ورزشها برای تمام سنین میباشد. اگر شما فردی هستید که علاقه دارید در یک فضای باز در داخل استخر شنا کنید، پس باید به دنبال اجاره ویلای روباز باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.