گزینه های هزینه ساخت استخر

۶ بازديد
دقت داشته باشید حتما محصول خود را از نمایندگی معتبر خریداری کرده که محصول اورجینال با لوازم کامل یدکی را به شما ارئه دهند. شما میتوانید بسته به محیط و متراژ مورد نظر، استخر خانگی دلخواه خود را طراحی کنید و بسازید. یکی دیگر از موضوعات قابل توجه در ساخت استخر های سرباز که در استخر های سرپوشیده وجود ندارد آلودگی محیطی مانند برگ و شاخه درختان و گرد و خاک محیط است و لازم است برای آن تمهیداتی اندیشیده شود. برای دیگر مصارف همچون استخر خانگی، پرورش گیاهان دریایی، حمام استریل کردن بدن، جنبه درمانی، ذخیره آب کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استخرهای روباز به سیستم سرمایشی و گرمایشی نیازی ندارند و تنها می توان از سیستم تصفیه آب و سیستم گرمایشی در تاسیسات آنها استفاده نمود. استخرهای بتنی بسیار بادوام هستند و امکان بازسازی و تغییر ابعاد آنها نیز وجود دارد. برای مثال هزینه ساخت استخر بتنی به نسبت سایر مصالح بسیار به صرفه تر است.

نخستین ساخت استخر
در مقایسه با سایر استخرها، استخرهای وینیل بطور کلی مقرون به صرفه تر، آسان برای نگهداری و در انواع رنگ ها و طرح های مختلف در دسترس هستند. استخرهای رو باز در حیاط ویلاها ساخته میشوند. شاید در گذشته وجود استخر در آپارتمان یا برخی از ویلاها لازم نبود ولی امروزه به عنوان یک قسمت مدرن، به خصوص در ویلاها کاربرد دارد. اغلب آن ها با نصب سرامیک تکمیل می شوند ولی برخی ها سطح استخر را سیمانی رها کره و برای زیبایی آن از رنگ های مخصوص بهره می گیرند. بهترین نوع لوله بخار سونا از جنس استیل بوده که در مقابل فرسایش مقاوم می باشد در ساخت سونای بخار می بایست نوع سقف به گونه ای باشد که از افتادن قطرات بخاری که در زیر سقف جمع شده بر روی نفرات جلوگیری شود. سونا بخار معمولاً به دلیل تولید رطوبت بالا، فضا می بایست دارای عایق بندی مناسبی بود تا از نفوذ بخار به سایر فضاها جلوگیری شود.

حوضچه ی کوچک و مستطیل شکلی که فرد در آن دراز می کشد و تعدادی نازل از زیر آب را با فشار و مخلوط هوا به پشت فرد می کوبد که این فشار آب باعث می شود فرد را ماساژ دهد. اگر قصد ساخت استخر پرورش ماهی دارید دست نگه دارید ، ساختن استخر برای پرورش ماهی ممکن است هزینه های بسیار زیادی را در بر گیرد که این فقط قسمتی از داشتن استخر است ، برای نگه داری آن باید درد سرهای زیادی را متحمل شوید و برای داشتن یک استخر فضای زیادی را باید اشغال کنید که این فضا را برای همیشه باید مختص استخر تان قرار دهید ، بعد از این باید نکاتی را از جمله خطرات احتمالی ترکیدن لوله های زیر کار و تخلیه آب و فاضلاب را و تصفیه آب یا تعویض آب را توجه کنید و این امر مستلزم نیروی کافی و هزینه های دیگر در این خصوص خواهد بود. با در نظر گرفتن ساختار استخر و ماهیت آن، جریان آب همیشه وجود دارد و کمترین نقصی در آب بندی و عایق کاری، مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد. به طورکلی اگر این نوع از جکوزی را معمولاً با آب سرد در نظر بگیرید، در آن صورت مکمل جکوزی های آب گرم می باشند.

ساخت استخر بزرگ
به دلیل استفاده از کلر و اسید در آب استخر ، تا جای ممکن باید از بکار بردن تاسیسات فلزی دوری کرد و به جای آن از لوازم غیرفلزی استفاده کرد که در این میان جنس UPVC بهترین لوله برای استخر های خانگی می باشد. 5) تعیین مسیر عبور خط تخلیه، خط آب رفت، انشعاب های برق و خط لوله گاز باید با حداکثر دقت ممکن انجام پذیرد. پس از انتخاب کردن طرح مورد نظر برای استخر ویلایی خود و تعیین کردن جزئیات، برای دریافت مجوز ساخت باید به شهرداری مراجعه کنید. بعلاوه اگر در نظر داشته باشید برای شناهای ورزشی از این استخر استفاده کنید، استفاده از طرح مستطیلی بهترین گزینه خواهد بود. با توجه به میزان هزینه ای که برای ساخت استخر در نظر دارید، میتوانید از مصالح مختلفی برای ساخت استخر خود استفاده کنید، ولی هر نوع مصالحی را که در نظر بگیرید، باید از این مراحل اجرایی برای ساخت استخر استفاده کنید. دقت کنید که استخرهایی با طرح های پیچیده تر، هزینه بیشتری متحمل میشوند و مدت زمان بیشتری برای ساخت و اجرای مراحل ساخت نیاز دارند. شاید در این فکر باشید که باید این مرحله از اجرای ساخت استخر را به عنوان مرحله ابتدایی عنوان میکردیم ولی توجه کنید که دریافت مجوز ساخت استخر نیاز به طرح ابتدایی خواهد داشت.

ساخت استخر تعهد
دریافت مجوز برای استخرهای بیرون از خانه نیاز به دریافت مجوز ساخت استخر عمومی از سازمان تربیت بدنی شهر شما دارد. استخرها هم از این قاعده مستثنی نیست، این در حالی است که استخرهای سنتی از این قابلیت برخوردار نیستند ولی در سوی دیگر این نوع استخرها دارای گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش گستردهتری از سوی شرکت ارائه دهنده آن هستند. همچنین هزینههای پایین این مدل استخر خانگی یکی دیگر از مزیتهای آن است. این استخرها از پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس ساخته می شوند، شیشه از قبل با شکل مشخصی قالب ریزی شده است. برای ساخت استخر در ویلا از یکسری مراحل اجرایی مخصوص استفاده میکنند که می توان گفت تقریبا برای تمام استخرها یکسان بوده و از همین مراحل استفاده میشود. حال در مورد هر کدام از این مراحل به طور کامل صحبت خواهیم کرد. در ادامه مطلب در مورد انواع استخر در ویلا و نحوه اجرا یا ساخت آنها صحبت خواهیم کرد. اگر علاقهمند هستید تا بهصورت خانوادگی یا با جمع دوستان خود در استخرها شنا کنید میتوانید از طرحهای خانوادگی برای این کار استفاده کنید. این نوع از جکوزی که عموماً استخرهای عمومی به کار گرفته می شود.

کارخانه تولید ساخت استخر
با توجه به نوع و مکان مورد نظر برای ساخت استخر در ویلا میتوان انواع استخرهای بتونی، آجری، بلوک سیمانی و … همچنین میتوان گفت که در ویلاهای معمولی نیز که مصارف تفریحاتی ندارند و در داخل شهرهای بزرگ برای زندگی روزانه ساخته میشوند، وجود استخر جزء ضرورت ها محسوب میشود. بعلاوه میتوان گفت که ساخت استخر میتواند یک فضای مدرنیته و لوکس را در خانه و ویلا فراهم کند. انتخاب طرح و سایز استخرهای بتنی بر اساس سلیقه شخصی و با توجه به فضای موجود انجام می شود. برای نصب استخرهای فایبرگلاس، انجام خاکبرداری لازم در این زمینه ضروری است و به طور معمول یک محیط ساخته شده در بتن و قرار داده شده بر روی یک لایه ماسه دارد و باید کارهای مقدماتی را برای لوله کشی آن انجام دهید. برای ساخت این استخر باید خاکبرداری انجام شود، لوله کشی قرار داده و سازه ای را در اطراف خاکبرداری از فولاد مسلح نصب کنید. در ساخت استخر، اولین نکته ای که مورد توجه قرار می گیرد نوع استخراست که بنا به سلیقه کاربر به هر شکلی که مدنظرش باشد انتخاب می شود. جکوزی ها را می توان در انواع مختلفی از نوع نشسته خوابیده و ایستاده ساخت که این موضوع به طراحی معماری و خواسته کارفرما دارد.

معرفی ساخت استخر
این مکان با توجه به کاربری آن و دمای بالای آن از چوب برای معماری آن استفاده می شود. بدون شک از زیباترین استخرها آنهایی هستند که در ساخت آنها از اشکال هندسی الهام گرفته می شود. 9. وجود سطح نهایی صاف و بدون گوشه در استخر های پیش ساخته فایبرگلاس علاوه برافزایش زیبایی نظافت استخر را آسان می نماید. ابتدا یک زمین صاف انتخاب شده و سپس دور آن دو ردیف عدل قرار گرفته است. استخرهایی معمولی هستند که حفر شده و سپس با دیوارهای بلوک بتونی ساخته می شوند و دوام بالایی نیز دارند. البته در مناطق مختلف از واژگان مشابه و متعددی استفاده می کنند. چراکه چوب عایق حرارتی مناسبی بوده و نمای زیبایی را به فضای سونا می دهد؛ اما علت اصلی آنکه سونا را چوب کاری می کنند به آن دلیل است که دمای بالای سونا خشک و انتقال حرارت بالا در فضای سونا استفاده از موادی مانند آهن و سرامیک که گرمای زیادی را به خود جذب می کنند و در تماس با بدن افراد موجب سوختگی شده و آزاردهنده است. سیستم هواسازها اغلب از فن برای توزیع هوای مطبوع در یک فضای اشغال شده مانند یک ساختمان یا یک ماشین برای بهبود راحتی حرارتی و کیفیت هوا در محیط داخلی استفاده می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.