ساخت استخر انبوه رازهایی که هیچ کس دیگری درباره آنها نمی داند

۵ بازديد
محلول z90 بعد ازخشک شدن بتن و قبل ازسرامیک کاری انجام میشود این محلول جایگزین مناسب روش ایزوگام یا قیرگونی انجام می شود، پیشنهاد میشود که روش های عایق بندی سنتی مثل قیرگونی و ایزوگام را در آبندی و عایق کاری استخر خود استفاده نکنید. بعد از خشک شدن بتن از چسب آبند z90 جهت بالا بردن میزان آبندی بتن استفاده می شود. در مواردی که به دلیل محدودیت بودجه امکان استفاده از کاشی ها یا موزاییک ها وجود نداشته باشد،به عنوان نمای سطح کاسه استخر می توان از رنگ ها یا روکش های مناسبی که به این منظور تولید می شوند استفاده نمود.استفاده از رنگ ارزان قیمت ترین روش برای پوشاندن نمای سطح کاسه استخر به شمار می رود.البته این ارزان بودن به قیمت کاهش عمر مفید نمای سطح استخر تمام می شود.چرا که رنگ ها در میان سایر روش ها کوتاهترین طول عمر را دارند. این روش در مقایسه با بتن ریزی ، ساده تر و همچنین مقرون به صرفه تر است. نحوه ساخت استخر با بلوک سیمان یکی از آسان ترین روش های ساخت استخر می باشد. 5- قبل از بتن ریزی یک بار دیگر ارماتور ها را چک کنید و مطمعن شوید اسپیسر های در جای مناسب قرار گرفته اند.

سود تولید ساخت استخر
اولین و مهم ترین نکته ای که برای ساخت استخر تو ویلای شما که باید بهش توجه کنید، این است که حداقل طول استخری که قراره ساخته بشه سه برابر قد یک فرد بالغ یا به عبارتی، حداقل 6 متر باشد و همچنین عرض استخر حداقل دو برابر یک انسان بالغ یا به عبارتی 4 متر و عمق استخر 1 متر باشد. اول سرویس به عنوان بهترین و حرفه ای ترین گروه در زمینه ساخت استخر در پارکینگ ، پشت بام، حیاط منزل یا ویلا متخصص در امر ساخت استخر سونا و جکوزی و با تکیه بر دانش مهندسین و معماران مجرب بهترین انتخاب برای شماست. نوبت به سخت ترین مرحله ساخت استخر رسید، بتن ریزی! همچنین اگر دز بتن ریزی و ارماتور بندی استخر از ژل میکروسیلیس استاندارد با درصد صحیح استفاده نشود در مدت کوتاهی استخر با نشتی و ترک روبرو میشود و امکانن اب بند مجدد ان بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است. استخر پیش ساخته اینتکس توکار و استخر مخصوص داخل زمین ، استخر فلزی دایره اصلی بست وی ، استخر را برای مصارف خانگی و استفاده در ویلا , مراکز آموزشی ، مهد کودک ها , مراکز آب درمانی جهت بهبود بیماری های استخوانی افراد مسن و کودکان و نوجوانان را با بهترین قیمت شرکتی و کمترین قیمت بازار به فروش میرساند .

راز ساخت استخر
در انتخاب سرامیک استخر از نوع مخصوص استخر یاسرامیک با متریال های ضد کلراستفاده میشود ونصب سرامیک استخر در ساخت استخر در اخرین مراحل کار می باشد. پیشنهاد می شود ازقالب های مخصوص ساخت استخر استفاده شود. در ساخت استخربتنی استفاده از قالب های چوبی و فلزی کاربرد دارد. ساختار زیبا این محصول تواسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و در صنعت های مختلف مانند ذخیره آب و پرورش ماهی می تواند مورد استفاده قرار گیرد . در بعضی از پروژه های بزرگ و پیچیده جهت بهبود طراحی از نرم افزار های طراحی سه بعدی تحت BIM مانند revit استفاده می شود. قلب استخر شما را تصفیه خانه استخر تشکیل میدهد و لوله استخر مانند رگ های در بدن عمل میکنند طراحی محل درست موتورخانه استخر سایز صحیح لوله های رفت و برگشت از استخرو محل قرار گیری نازل های دهش و مکش باید توسط مهندس طراح مکانیک در نرم افزار اتوکد طراحی و محاسبه شود .

در اخرین مرحله آب گیری استخرمیباشد اگر تمام مراحل ساخت استخر مطابق استاندارد انجام شده باشد آب گیری استخر بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد. مراحل ساختن استخر یک فرایند مهندسی وپیچیده است که علاوه بر دانش فنی نیازمند تجربه بالا است. اگر در طراحی اولیه استخر یا هر یک از مراحل ساخت استخر سهل انگاری شود نتیجه مطلوب حاصل نمیشود. به گویی یک لبه ی استخر شما با آسمان و یا آب اقیانوس ترکیب می شود. البته ملاحظات دیگری چون ولتاژهای الکتریکی، نوع موتورها، نوع فیلترها و شیمی آب نیز وجود دارند. در صورتی که در محل سات استخر درختان قدیمی وجود دارد جهت جلوگیری از تخریب آب بند استخر در آینده نسبت به مجهز کردن سازه استخر با الیاف زد ریشه گیاهان اقدام کنید. نزدیک مکانی که قرار است استخر در آن تاسیس شود نباید درختانی که دارای شاخه و برگ یا ریشه بلندی هستند ، وجود داشته باشد. و کاربر قادر است آن را بر مبنای دستورالعمل ارائه شده در مکان موردنظر مستقر سازد.

ساخت استخر ارزان
تغییر فصول و تاثیرات دما و رطوبت از فاکتورهای مهم در تعیین میزان گرمایش آب استخر، که بر هزینه استخر نیز تاثیر گذار است. برای مثال میتوان به تصفیه آب، هزینه گاز و آب و برق و نگهداری از تاسیسات آن اشاره کرد. مهندسان تاسیسات نیز باید مطابقت داشتن کلیه تجهیزات استخر را با مقتضیات جریان و فیلتراسیون آن مورد بررسی و تایید قرار دهند. قبل از اینکه شروع به ساخت استخر کنید باید ساختمان را بازرسی نمایید که از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی، پتانسیل ساخت استخر را داشته باشد. تست آب بندی سازه استخر، بعد از پایان عملیات سیمان کاری و آببندی و قبل از شروع سیمان کاری باید استخر به مدت یک48 ساعت پر از آب شود و درصورت نبود نشتی و کم نشدن آب استخر در این مدت عملیات کاشی کاری استخررا شروع کنید، به این مرحله تست آب بندی استخر گفته می شود. 3. استخر های پیش ساخته فایبرگلاس دارای دوام و طول عمر طولانی نسبت به استخرهای بتنی با پوشش سرامیک و یا سیمان و پلاستر هستند.

پیش از شروع پروژه این موارد را در نظر بگیرید. همانطور که بیان شد، موضوع ساخت استخراستاندارد در باغ و ویلا به این علت که از جمله سازه های هیدرولیکی پیچیده به حساب می شود اهمیت بالایی دارد. گود برداری صحیح استخر اولین مرحله ساخت استخر به حساب می اید.گودبرداری استاندارد استخر باید به روشی باشد که نیازی به باز گرداندن مجدد خاک به گود نباشد در واقع خاک اضافی بر ندارید و زمین را سست نکنید. یکی مصرف برق است که بر حسب وات اندازه گیری میشود. توصیه می شود جهت جلو گیری از مشکلاتی همچون ترک خوردن استخر در آینده یا نشتی استخر همچنین تصفیه ناقص آب که باعث ایجاد بیماری های پوستی برای شنا گران می شود که در نهایت منجر به تخریب و دوباره کاری در بخش لوله استخر یا سازه ایی استخر می شود طراحی صحیح را از ابتدا جدی بگیرید و قبل از اولین قدم با یک تیم حرفه ایی مهندسی ساخت وساز استخرارتباط داشته باشید یا حداقل دانش خود را در بخش طراحی و ساخت استخر به میزان کافی بالا ببرید.

حال باید بدانیم که ساخت استخر یک کار بسیار تخصصی میباشد. در بسیاری از استخرها، با توجه به عدم در نظر گرفتن موتورخانه گرمایش مرکزی برای منزل، امکان استفاده مستقیم از مبدل حرارتی نبوده و یا مصرف کننده با توجه به محدویت های فضا و هزینه تمایلی برای این کار ندارد. برای پاکسازی قسمت هایی که به خوبی تمیز نشدند، می توان جورابی کهنه را از کلر پر کرد و با استفاده از آن و مالیدن در نقطه ای که به خوبی تمیز نشده است، به پاکسازی آن محل پرداخت. مکان حفاری را با گچ علامت گذاری نموده و با توجه به اندازه های استخر و عمق آن ، عملیات حفاری آغاز میگردد . فیلترهای شنی ساخته شده از بدنه استیل ضد زنگ با مقاومت فشار 6 بار و سیلیس های با خلوص 99.8 درصد قابلیت جذب ذرات تا اندازه 30 میکرون را دارند و پس از آن فیلترهای کارتریجی ذرات تا اندازه 5 میکرون را نیز جذب خواهند کرد که طی این فرایند تقریباً تمامی پارامترهای فیزیکی معلق درآب جذب فیلترها می شوند و آب از شفافیت قابل توجهی برخوردار خواهد شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.